Service & Garanties
Service & Garanties
Bij Niyata vinden wij naast het ontzorgen de service en garanties erg belangrijk. Ook indien u niet tevreden bent horen wij dit graag en zullen wij proberen het op te lossen.

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten?
Bij Niyata vinden wij naast het ontzorgen de service en garanties erg belangrijk. Dit zorgt voor loyale maar vooral erg tevreden klanten!
Bereikbaar
Het storingsnummer van Niyata is 5 dagen per week beschikbaar. Als er iets aan de hand is wordt u geholpen door een van onze duurzaamheidsadviseurs, deze hebben verstand van al onze producten en diensten.
Hoe kunnen wij u helpen?
Heeft u een storing aan uw installatie of storing aan SolarEdge omvormers?
Servicedesk staan dagelijks en het gehele jaar u klaar en zorgen ervoor dat al uw storingen, servicevragen en eventuele klachten goed en zorgvuldig beantwoord en opgelost worden.
Online en telefonisch
U kunt uw storing via het onderstaand formulier melden bij NIYATA Energy. Wij zullen binnen 2 werkdagen met u contact opnemen. Kunnen er volgens u ernstige gevaren ontstaan door de storing, neem dan direct contact op met onze collega's van Operations. Bel 085 - 0792079.